tisdag 7 februari 2012

Många tanter

Hurra, idag var vi ännu fler! Min lilla dinosaurie följde med mig och tillsammans var vi hela åtta stycken den här gången. Ingen folksamling direkt men det känns super att vi blir fler och fler. 
Nu börjar högen med färdiga plagg att växa också. En av damerna hade med sig hela nio (9!) mössor som hon hade knåpat ihop i hemmets lugna vrå och det är dessa som A fotograferar. Underst i högen syns en Yemen-väst som en annan av damerna hade med sig. Eller damer och damer, jag säger som dottern så krasst konstaterade när vi satte oss vid bordet: "Mamma, vad många tanter det är här!"



Visst är de fina? 


Själv kämpar jag vidare med Babykoftan som Maja tipsade om före jul. Eller kämpar och kämpar, den är ju inte alls svår men för mig som fortfarande är nybörjare är det lite småsaker som måste läras in. Det är bara nyttigt! Att utmana sig själv är det man utvecklas av.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat :) Jag är borta över helgen men när jag kommer hem ska jag packa ihop ett garnpaket åt er.

    SvaraRadera